Jom Klik

Wednesday, February 2, 2011

Broandband Ku Dah Menjelma

Yahoo.... sukanye aku ari ni. Setelah difikir-fikir aku pun mengambil keputusan nak ambik jer broandband ku yg baru. Tu pun sebab ade promosi. Aku pun terjah jer kat shopping mall tadi lepas balik dari keje. Jeng...jeng...jeng.....


Ni la broandband ku yg baru. Siap dengan simkad baru lg. Kalau nak tahu bil yg lama tu RM68 sebulan campur dgn cetak bil RM2 jadi RM70. Aku pun ambik keputusan ambik bil yg lagi rendah. Cukup la setakat nak tengok fb aku dgn blog ku jer. Bil sekarang RM48 jer sebulan. Aku tak ambil cetak bil so celcom akan email jer kat aku. So dapat la jimat RM22 sebulan. Ok la....

Untuk 3 bulan pertama aku hanya kene bayar RM38 jer. Kalau  3 bulan dapat jimat la dalam RM30. Tu yang aku nak ambik. Kalau beli modem sahaja paling murah pun dah RM160. Kira dah jimat la. So yang lama aku akan ucapkan hai...hai...bye....bye...jer. Terpaksa la aku kene pergi kat kedai celcom untuk matikan talian. Tapi tak pe la janji aku dapatkan jimat duit demi harga minyak yang selalu naik apetah lagi harga barang pun akan naik jugak.

2 comments:

  1. wah! murahnya!!! broadband miss yaty rm68 sebulan...adeh =.="

    ReplyDelete
  2. Tukar jer yg baru. Tu pun kalau tak de kontrak...

    ReplyDelete

Popular Posts