Jom Klik

Sunday, February 6, 2011

Aku Dah Pening Tahap Ben 10

Tak tau la ape masalah aku sehari dua ni. Semuanya aku jadi lupa. Ade kepatut semalam aku boleh tertinggal handphone aku kat rumah mak. Dah la on the way balik rumah separuh jalan. Baru teringat handphone tertinggal. Patah la balik. Nasib baik hubby aku tak marah. Dah la kene patah balik satu hal. Rase semalam nak beli taugeh (budak offce aku cakap anak kacang hijau ha...ha...ha...). Hajat hati nak goreng mee la untuk sarapan pagi. Sampai kat pasaraya baru teringat handbag tertinggal la pulak. Pening sungguh aku dibuatnya. Dah la dalam handbag tu ade broadband ku yg disayangi. Hampeh betul la.

Nak la bercerita tentang Sekayu. Kan dah janji ari tu. Ari ni pulak tertinggal pulak kamera kesayangan aku. Semua pic yang aku ambik kat Sekayu semua ada kat dalam tu. Nampak gaya semua kene tunggu la ya......


12 comments:

  1. tinggal meninggal ni perkara biasa..hehe..sabor jela..

    ReplyDelete
  2. ini tanda dah berumur.... hihihi

    ReplyDelete
  3. Nak but mcm mane dah bertambah umur....

    ReplyDelete
  4. ni tah tahap ben 10 hundred nih! hi3..

    ReplyDelete
  5. hahaha...pening tahap ben 10 ek.., cpt mane gmbo

    ReplyDelete
  6. azzey: Nak buat mcm mane semua bende boleh tertinggal banyak pulak barang penting.
    Wan nurul : tu la nasib baik tak terok lg...
    Ujang: nanti letak gmbo. ha...ha...ha....

    ReplyDelete
  7. haha.. nk kena mandi bunga ni kalo gitu gayanya.. heheh..

    ReplyDelete
  8. byk fkr kot? hehe..
    hai saya follower baru.moh ke blog saya.ada mekap n lain2.klik sini zoey zau yah ska-ska hati

    ReplyDelete
  9. salam..tengs follow syafa..

    bnyaknya tertinggal..huhu.beselah tuh..nti esok xdanya g2..sentiasa beringt..^_^

    ReplyDelete
  10. serius jugak level lupa nyer ni..hehe..bahaya2..tp kalo pegi dgn husben takper, especially shoping2..tertinggal terus henbeg pun tkperr

    ReplyDelete
  11. Solihin: hi..hi..hi... boleh ke mandi bunga??? ahaks.
    zoey : mungkin eppy sgt kot sbb dapat cuti extra.
    syafa: mase lupe nak buat mcm mane. Hu..hu..hu... sedih ler.
    amirah: kalau husb pun pokai nak buat mcm mane ek.??

    ReplyDelete

Popular Posts