Jom Klik

Thursday, June 16, 2011

Alamak.... 8k Sudah

Salam untuk semua..
Alamak follower ku dah 8k
Eleh...Nak berlagak ek...
800 sudah la....
Walaupun rase masih kureng sihat
Tapi aku gagah kan jua untuk kalian semua
Terima kasih kepada semua follower
Pena Rozie...
Kerana kalian memberi semangat serta sokongan
Dan tidak jemu-jemu menjengah blog Pena Rozie 
Yang tidak seberape ni
Terima Kasih sekali lagi



 Semperna blog ku yang dah ramai follower ni
Aku buat la perubahan ckit kat blog ni
Nak dengar gak komen dari bloger-bloger semua
Maklum la ku masih baru dalam bidang ni
Semoga blog Pena Rozie terus mendapat kunjungan dari kalian semua
Pena Rozie Sayang Kalian Semua....


10 comments:

  1. awak syg saye??...haha...

    bgos2...keep it up la..

    http://lifelikethese.blogspot.com/2011/06/whos-anonymous.html

    ReplyDelete
  2. wah,cantik dah blog ni..suke..suke...

    ReplyDelete
  3. tahniah..
    lepas ni sasarkan 8k pulak..:)

    ReplyDelete
  4. kongratz! 8 is my pebret number :D

    ReplyDelete
  5. tahniah..huu..best tu ramai yg ikot=)

    ReplyDelete
  6. tahniah..
    blog SB, 80 pun tak sampai lagi.. kekeke...

    ReplyDelete
  7. wah..tahniah kak
    semoga semakin bertambah ye dan semakin rajin mengapdet lepas ni...=)

    ReplyDelete

Popular Posts