Jom Klik

Sunday, June 12, 2011

Gua Kecewa Lagi.....



Lambat betul bersiaran untuk ari ni
Semalam tak bersiaran...
Gua dah naik sedih ni 
Harapan nak buat koleksi gelas Mcd 
Akhirnyer tidak berjaya jugak
Ni dah 3 kali gua gagal tau....
Dapat kumpul 6 gelas
Tapi warna serupa la
Gua gagal warna hijau limau nipis
Ala...yang 2nd last
Yang last pulak dapat 2
Warna hijau la tu....



Sedih sangat-sangat
Ke ade rakan-rakan blogger nak tukar gelas gan gua
hi...hi...hi....
Kalau nak tukar best gak
Nampak gaya lepas ni kene la puase Mcd yer
Sebab dah banyak makan kat Mcd semenjak dua menjak ni
Nanti jemu tak best lak
Ape-ape pun tak lupe untuk ucapkan tahniah
Buat skuad Terengganu yang menjuarai Piala F.A semalam....

8 comments:

  1. sanggup.. semata-mata nak kumpul gelas. hahaha.. peminat mcD sungguh nih..

    ReplyDelete
  2. adei..peminat mcD ni..heheh..
    x pernah nak kumpul gelas tu..(^^!
    maceh singgah td...

    ReplyDelete
  3. cheqwa baru ada 2 gelas tu.. =.=' hee

    ReplyDelete
  4. betul2 peminat mcd ni... sya just tgk je kt display mcd :)

    ReplyDelete
  5. cehh igtkn mende..gelas rupenye..haha

    pe kata kak rozie blnje je sy mkn mcd..gelas tu akak amik la..sy mkn mcd pn xpe..

    ReplyDelete
  6. wah..simpan kumpul gelas lagi tu.

    ReplyDelete

Popular Posts