Jom Klik

Wednesday, June 1, 2011

Kau Buat Aku mengoyang

Salam......
Dah penat bekerja
Nak rehat kejap la bos
Dah penat mengadap keje
Yang dah nak meloyakan aku
Hi..hi..hi....
Pandai jer ek..
Bos bace n3 ni
Tau la kau langit tinggi ke rendah
Keje orang bayar kau gaji kan
Tajuk n3 aku rase macam gile-giler sikit
Banyak kau punyer mengoyang
Kau orang tahu tak ape tu mengoyang
Giler la....
Dah 2 ari aku mengoyang kat bende ni
Tak tahu kenape
Tadi pun g 7e aku nak beli gak bende ni
Tapi telah dihalang oleh budak office aku
Die kate jangan banyak makan bende ni
Nanti penyakit lain pulak yang datang
Kau orang nak tahu ape ke bende
Yang buat aku mengoyang kat die
jeng...jeng...jeng.....




Semalam kau orang nak tahu
Aku 1 bar besar abis
Ari sebelum tu 1 bar sedang
E...e...e... hantu cokelat betul la
Boleh dua ari berturut-turut aku duk menguyah cokelat ni
Duk menternak lemak la kate kan
Nasib baik aku bukan yang mudah naik berat badan

Kalau tak.....

14 comments:

  1. coklat sebenarnya bagus utk stress

    ReplyDelete
  2. em ratu suke mkn coklat bila mengantuk.sgt berkesan utk ratu.tp kurang gemar dgn dairy milk sbb lidas.lbh ske vochell.

    ReplyDelete
  3. ...memang tengah semput kerja...ni baru sempat tengOk blOg...cedapnya...

    ReplyDelete
  4. kalau saya tak boleh, terus naik badan nanti..:)

    ReplyDelete
  5. kalau yg jenis mudah kembang...jadi mcm akak laaa

    ReplyDelete
  6. aiyooo.....atok pun nak menternak lemak lah pasni...hihi

    ReplyDelete
  7. kalo makan coklt tak per sebb dpt tingkt neuron dalam otak cuma rtidak boleh amalkan shje..huhu

    ReplyDelete
  8. ni pulun makan coklat sbb stress ngan bos k?hihi

    ReplyDelete
  9. syok kan layan choc..bak kata iklannya,bley buat kita hepi hehe

    ReplyDelete
  10. tq follow me.... sy dh follow blog ni gak.. nice blog ;)

    ReplyDelete
  11. makn chocolate bagus dpt hilang stress kan.. ;)

    ReplyDelete
  12. wahhhhh ade geng..i loikeee cekelat 2 3 4 hehehe

    ReplyDelete

Popular Posts