Jom Klik

Monday, June 6, 2011

Salah Kah Kite....

Salam...
Nape aku tak tahu aku begitu sedih
Sejak semalam....
Meratapi hari yang suram dalam hidup aku
Nak tanyer pendapat bloger-bloger sekalian
Salahkah kite mintak perpisahan
Jika itu jalan yang lebih baik untuk kite lalui
Tak gembira bile hidup bersama
Sedih memanjang
Kasih sayang tiada lagi
Apekah ade jalan lain 
Untuk mengharugi semua ini
Kesedihan yang cukup memeritkan
Kejam kah aku????




18 comments:

  1. kenapa ni? Setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. Moga menemui jalan yang betul nanti...

    ReplyDelete
  2. mengadu pada Allah sis..tu jalan terbaik..

    ReplyDelete
  3. xsalah selagi ada sbb munasabah..

    ReplyDelete
  4. tak salah tp org disebelah sana tu pasti rasa sedihkan..sipa nak berpisahkan...tp kena fikir terbaik utk kita

    ReplyDelete
  5. alahai..knp ni..sedih bunyinyer..harap sabar dan tabah dlm menghadapi dugaan...

    ReplyDelete
  6. are u okay??rasanya tak salah kita minta berpisah.tapi kena bincang elok2..k..fikir masak2..hope u'll be okay..peace..:P

    ReplyDelete
  7. hapuskan airmatamu sayang....idup perlu diteruskan .Teringat lagu letto laa pulak menangislah dibahuku-meh sini kita rawat.

    untuk sementara waktu ini, ambil pelunag dan mhn petunjuk ALLLAH, menangislah kerana ALLAH kerana hari ini adalah untuk esok yng lebih mmbahgiakan..
    harapnya pasni pertemuan yng lebih baik..senyum dan relakan perpisahan sementara nie..

    ReplyDelete
  8. perpisahan adalah jalan terakhir...

    -mohon petunjuk drp Allah
    -kalau sudah tak boleh bincang berduaan, minta bantuan pihak ketiga spt pegawai pejabat agama, tok kadi @ bantuan keluarga.
    -andai tiada kesudahan, apabila ke mahkamah seeloknya ambil peguam supaya kekuatan hujah memihak pada yang benar.
    -andai terjadi perpisahan, pastikan anak tetap memperolehi kasih sayang dan didikan kedua2 belah pihak.

    ReplyDelete
  9. sabar banyak2..dah tak monangis2 ye..

    ReplyDelete
  10. kesedihan itu bukan untuk selamanya . setiap yg kita lakukan mesti ada hikmah disebaliknya . dan menjadi tugas kita untuk mengetahui dan menyelami apa hikmahnya . agar kita sentiasa berada terus di jalanNYA .

    ReplyDelete
  11. tak salah rasa klu kesefahaman tuh da jauh terlerai..tp digalakkan berbincang bukan..

    ReplyDelete
  12. Kwn xtau apa sebenonya masalah ni tp bila masalah yg dihadapi tu membabitkan rumahtangga(perpisahan) maka memang susah org lain nak ckp sbb perasaan tu xkan sama dgn org yg sedang menghadapi masalah.Org lain termasuk kwn sendiri hanya blh bg nasihat itu dan ini.Tp yg terbaiknya mcm komen2 kat atas tulaa,mohon petunjuk pd ALLAH swt dan banyakkan BERSABO.Insyaallah akan selesai segalanya...

    ReplyDelete
  13. CIK ROZIE,
    PERPISAHAN UNTUK SESUATU YANG LEBIH BAIK TAK SALAH, CUMA KADANG ADA PIHAK YANG TAK REDHA BILA DIA RASA PERPISAHAN TU TAK BAWA KEBAIKAN UNTUK DIA. KALAU 1 PIHAK KATA BAIK, 1 PIHAK KATA TAK, JADILA CONFLIK...

    ReplyDelete
  14. bwk2 la berbincang kak pikir pe yg terbaek!

    ReplyDelete
  15. sabar byk2 ye..insyallah ade jln penyelesaian

    ReplyDelete

Popular Posts