Jom Klik

Wednesday, June 8, 2011

Ari Yang Siot

Salam untuk semua rakan blogger
Entah macam mane ari ni malang sungguh bagi gua
Macam mane lah boleh tertinggal berokband ari ni
Kan senang kalau semalam awal-awal letak jer dalam hangbag
Pagi ni tak de la aku lupe
Dah la tak boleh nak terjah blog rakan-rakan blogger
Hu...hu...hu.....
Kene puase la ari ni 
Nanti malam kite jumpe ek
Ni intenet sampai kul 9.00 pagi jer
Bukan ape malas nak mintak acses jer
Jangan lupe kite jumpe malam ni ek...



18 comments:

  1. huhu...hanya mampu sabar, dan jangan give up okeyh~... :)

    ReplyDelete
  2. janghan le sedih rozie..nanti jumpa ye..

    ReplyDelete
  3. hahaha..xpe2..biasa la..bunga pun kadang2 lupa gak..hehee..

    ReplyDelete
  4. jgn sedih2..mlm ni boleh bw

    ReplyDelete
  5. nah tisu....

    kesat air mata kamu...!

    ReplyDelete
  6. lain kali, gantung berokband tu pada rantai leher!

    ekekeke

    ReplyDelete
  7. ada la sebab musabab Allah membuatkan kita terlupa tu...

    ReplyDelete
  8. opsss kalo nk guna internet kena bawa berok sendiri ek...seb beklah opis mama tak block intenet...kalo tak...berebutplak berok dgn cik abg...hik2

    ReplyDelete
  9. rasa tak senang duduk bila ianya tertinggal.. aduh.. nak buat kerja pun dok ingat kat menda tu kan..

    ReplyDelete
  10. mlm ni dh saya pulak xde..mlm2 xleh on9..suami xkasi..hehehe

    jumpa sok pagi jela eh.. =)

    ReplyDelete

Popular Posts